Scroll to top

Μαθητές

Μαθητές

Σύμφωνα με τη μέθοδο της ∆ιαφοροποιηµένης Παιδαγωγικής Προσέγγισης κατά την οποία οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες πρέπει να διαφοροποιούνται ανάλογα µε το επίπεδο γνώσεων των μαθητών αλλά και την ηλικιακή τους κατανομή στο κέντρο μας λειτουργούν:

Τμήματα παιδιών πρώτων τάξεων του δημοτικού (από την 1η και 2α δημοτικού- 5η δημοτικού)

Δίνεται έμφαση στη δημιουργική εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας με:

  • διαδραστικές (interactives) δραστηριότητες, οι οποίες αποσκοπούν στην ανάπτυξη της εκφραστικής/λεκτικής πρωτοβουλίας
  • παιγνιώδεις – δηµιουργικές (ludiques), βιωµατικές µορφές µάθησης µέσα από τη χρήση διαφόρων τεχνικών (jeux de rôle, dramatisation, simulations, mimodrame),

Σκοπός είναι να κινητοποιηθεί η φαντασία και τα ενδιαφέροντά των παιδιών μέσω ελευθέρων μορφών έκφρασης τους στη γαλλική γλώσσα.

-Τμήματα εφήβων

Στο εξειδικευμένο στην απαιτητική εφηβική ηλικία εκπαιδευτικό έργο για την κατάκτηση της γαλλικής γλώσσας προστίθενται δραστηριότητες:

  • επικοινωνιακές (communicatives), οι οποίες έχουν στόχο την ανάπτυξη της ικανότητας επικοινωνίας και καλούν το μαθητή να υποδυθεί έναν συγκεκριμένο ρόλο και να συμπεριφερθεί σαν να επρόκειτο για µια αυθεντική επικοινωνιακή περίσταση,
  • Συνθετικές εργασίες (projets): Η τεχνική των συνθετικών εργασιών ως βιωµατική επικοινωνιακή προσέγγιση παρέχει κίνητρα και ερεθίσµατα στους µαθητές να ανακαλύψουν τις ικανότητές τους, να εφαρμόσουν κεκτημένες γνώσεις και δεξιότητες σε διαφορετικά γνωστικά πεδία, να αντενεργήσουν, να εκφραστούν συναισθηματικά, να δημιουργήσουν και τέλος, να αυτονομηθούν.

-Έμφαση στη χρήση νέων τεχνολογιών

Η χρήση των νέων τεχνολογιών απαντά στις σύγχρονες ανάγκες των εφήβων καθώς η αύξηση της τηλεοπτικής κατανάλωσης, η ολοένα και συχνότερη χρήση του βίντεο και της εικόνας, η χρήση smartphones αλλά και  γενικότερα η ευρεία διάδοση της πληροφορικής έχουν ενταχθεί στην καθημερινότητα των εφήβων.

Η δημιουργική εκμάθηση της γαλλικής γλώσσας με τη χρήση των νέων τεχνολογιών συνεισφέρει σημαντικά στο συμβατικό παιδαγωγικό έργο καθώς η πολυμορφία των οπτικό-ακουστικών πηγών επιτρέπει:

  • φωνητική ποικιλία (φωνή, προφορά, τονισμός, καθαρότητα άρθρωσης, ρευστότητα λόγου κ.λ.π.)
  • ποικιλία στα επίπεδα γλώσσας (κοινή γαλλική, καθημερινή γλώσσα, γλωσσολογικές ποικιλίες, τοπική προφορά)
  • ποικιλία στις µορφοσυντακτικές δοµές της γλώσσας (λεξιλόγιο, µορφοσύνταξη).